loading...
اضافات جی تی ای
نظرسنجی
نظر سنجی مهم جی تی ای اکشن:آیا وبسایت دوباره به رزبلاگ برگردد یا در هاست کار خود را ادامه دهد؟برای مشاهده نظر سنجی کلیک کنید.
تماس با مدیریت
آیدی مدیر:
gta_action
آخرین ارسال های انجمن
عطا اسمعیل پور بازدید : 42895 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (36)

سلام.در این پست میخوام براتون آموزش رفتن همه ی مرحله های جی تی ای سن آندرس رو بزارم.

https://rozup.ir/up/gtaaction/gif/edameh_matlab2.gif

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/04/04 و 14:12 دقیقه ارسال شده است

سلام من بعد از اینکه مراحلی رو که با سزار میرم و بعد یه ماشین فروشی باز میکنه رفتم بعد از اون بهم مرحله نمی ده چی کار کنم

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/04/03 و 12:37 دقیقه ارسال شده است

برای گرفتن کارت میتونید دختر رو بکشید نترسید هیچی نمیشه

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/04/02 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

عالی من همرو رد کردم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/03/28 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

من تو مرحله ی cesar vipaldo گیر کردم...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سید رضا در تاریخ 1394/03/27 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

باعرض سلام خسته نباشید به دوست عزیز . در مرحله یWà 4à Amphiblous Assault برای من هیچ علامتی نشون نمیده و در ضمن این پیام رو میده you need more practice underwater before you can stars this mission چکار کنم .فقط ممکنه جواب رو در ایمیل شخصی برام بفرستین و مرسی از توضیحاتrezamosavi311@yahoo.com

این نظر توسط CJ در تاریخ 1394/03/24 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

این تمام مرحله هاست ؟ یعنی از اول تا اخره ؟
من تو این مرحله یکی مونده به اخری گیر کردم نمی تونم وارد مرحله بشم.سایت خوبیه

این نظر توسط adel در تاریخ 1394/03/24 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

سلام من رو مرحله نسبتا آخر رسیدم وتوشهر اول هستم .الان رو قسمت گیر کردک که من ویک نفره دیگه هستیم ودر شهر آشوبه و از خونه ها دود بیرون می یاد وماشین ها منفجر میشین اسم مرحله اولش نوشته los.............بقیش هم یه جمله داره چیکار کنم کمک کنید.ممنون

این نظر توسط 2020 در تاریخ 1394/03/23 و 8:01 دقیقه ارسال شده است

سایت شما بهترینه
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط احمد رضایی در تاریخ 1394/03/01 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام من در مرحله ی پرش ماشین مشکل دارم همش میبازم چه کار کنم؟
پاسخ : کدام مرحله دقیقا اسمش چیه ؟

این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/03/01 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

د


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا این وبلاگ وبلاگ خوبی است؟
    آیا قالب سایت عوض شود؟
    تولبار سایت

    تولبار سایت را دانلود کنید و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشید.

    http://www.alexa.com/tbplatform/images/promotebuttons/lightBlue/TB-banner2-2.jpg




    اطلاعیه مهم جی تی ای اکشن
    به دلیل الگوریتم جدید گوگل ما از تبادل لینک معذوریم
    اضافه کردن به علاقه مندی ها

    سایت مارا به علاقه مندی هایتان اضافه کنید.


    اضافه کردن به علاقه مندی ها
    همسایه ها
    جی تی ای اکشن همسایه ها همسایه ها همسایه ها   
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1082
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 861
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,545
  • بازدید ماه : 1,545
  • بازدید سال : 86,251
  • بازدید کلی : 440,168
  • کدهای اختصاصی
    / کدستان
    آلکسای جی تی ای اکشن